czwartek, 31 marca 2016

Fit placuszki z serka wiejskiego

Dziś polecam przepyszne placuszki z serka wiejskiego, idealne na lekkie śniadanie, przekąskę, kolację. Delikatne, biszkoptowe wręcz, znikają z talerza niezwykle szybko :) Szczególnie zasmakowały mojej uroczej trzylatce, na którą muszę bardzo uważać z powodu alergii pokarmowej. Polecam wszystkim będącym na diecie i wszystkim tym, którzy lubią nowości. Smakowite z domowym dżemem, konfiturką, jogurtem lub same, saute :)




Składniki:
  • 1 standardowe opakowanie serka wiejskiego lekkiego
  • 2 łyżki mąki razowej (może być bezglutenowa)
  • 1 jajko
  • 1 łyżka ksylitolu/ cukru
  • szczypta soli
  • szczypta proszku do pieczenia 

+ domowa konfitura lub dżem niskosłodzony

Przygotowanie:

Serek wiejski przełożyć do miseczki (razem z płynem), dodać mąkę, jajko, ksylitol, sól i proszek. Dokładnie wymieszać łyżką. 
Patelnię teflonową lub ceramiczną mocno nagrzać, nakładać po łyżce ciasta, smażyć do zrumienienia. Przewrócić na drugą stronę i również smażyć na złoto. Trwa to bardzo szybko.
Gotowe podawać z dżemem lub same. 


10 komentarzy:

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń