poniedziałek, 24 listopada 2014

Brzoskwiniowe "nóżki"

Dzisiejszy przepis to pomysł na łatwy, szybki i przyjemny deser. Zimna i owocowa przekąska, idealna dla dzieci i tych troszkę starszych. Coś pysznego na małe co nieco po obfitym obiedzie, nie za słodki, orzeźwiający, doskonały! 





Składniki:

  • 1 puszka brzoskwiń w zalewie
  • 2 galaretki brzoskwiniowe
  • 1 łyżeczka soku z cytryny
Wykonanie to klasyka gatunku. Brzoskwinie odsączyć, zblendować. Ja zrobiłam to niezbyt dokładnie, aby było widać kawałeczki owoców. Galaretki rozpuścić w 2 szklankach wody, zostawić do ostudzenia i aby troszkę stężały. Połączyć z owocami, przelać do jednej dużej lub do małych foremek. Odstawić do stężenia. I już!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń