niedziela, 7 grudnia 2014

Chwalę się!

Nie wspominałam o tym wcześniej, ale poza tradycyjnym pieczeniem pasjonuję się również tworzeniem tortów artystycznych w stylu angielskim. Uwielbiam zabawę masą cukrową, lepienie figurek, obkładanie masą, wymyślanie motywów przewodnich. Nie jestem mistrzem, dopiero zaczynam swoją przygodę, ale ciągle się uczę i doskonalę swoje umiejętności. Tort z Angry Birds, o których wcześniej nie wiedziałam nic, był nie lada wyzwaniem, ale po znalezieniu swojej inspiracji w odmętach Internetu zrobiłam takie oto cudo, cudo z którego jestem nawet zadowolona ;) 
Ale przecież wnętrze jest najważniejsze :) W środku mamy jasny biszkopt, nasączony sokiem z cytryny z odrobiną cukru, przekładany kremem typu ganache z mascarpone o smaku czekoladowym z nutką pomarańczy, z dodatkiem własnoręcznie zrobionego w sezonie dżemu malinowego dla kontrastu smakowego.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń