środa, 3 grudnia 2014

Koktajl truskawkowy

Prościutki, zdrowy, witaminowy szot! Na lekkie śniadanko lub przekąskę w ciągu dnia. Moja propozycja jest z truskawkami, ale spokojnie można je zamienić na maliny, jeżyny, brzoskwinie, jabłka... Jakie tylko są akurat dostępne lub po prostu ulubione :) Dodatek otrąb sprawia, że koktajl jest pożywny i bardzo prozdrowotny.




Składniki:
  • 300 ml maślanki
  • 300 g owoców (w moim przypadku truskawki)
  • 3 łyżki miodu
  • 3 łyżki otrąb owsianych
Przygotowanie:

Owoce umyć i osuszyć. Wszystkie składniki umieścić w kielichu miksera, dokładnie zblendować. Doprawić do smaku miodem, ewentualnie sokiem z cytryny jeśli owoce były bardzo słodkie. Najlepiej smakuje schłodzony, więc umieścić w lodówce na kilka godzin.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń