czwartek, 12 maja 2016

Gruszki z niebieskim serem i ciastem francuskim

Pierwszy raz zapiekałam gruszki z serem pleśniowym. Słyszałam o tym połączeniu, czytałam o nim, ale jakoś nigdy nie miałam na tyle odwagi, żeby coś takiego zrobić. Ale kiedy zostały mi 2 samotne gruszki, postanowiłam, że warto zaryzykować. Opłacało się, bo jeszcze nigdy nie jadłam tak pysznej kombinacji smaków. Słodka gruszka, chrupiące ciasto francuskie i pikantny ser. Idealna przekąska dla niezapowiedzianych gości, do zrobienia dosłownie w 15 minut. A ten smak - nie do opisania!




Składniki:
  • 1/2 opakowania ciasta francuskiego
  • 1 gruszka
  • 1/2 opakowania sera Bavaria Blu 


Przygotowanie:

Ciasto rozwinąć, delikatnie rozwałkować. Gruszkę umyć, pokroić na cienkie plasterki, wykroić gniazdo nasienne. Poukładać gruszki na cieście, pociąć je na kawałki. W każdą dziurkę po gnieździe nasiennym włożyć po trochu sera.
Zapiec przez około 10 minut w 180'C.  


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń