czwartek, 2 czerwca 2016

Kolorowa sałatka ryżowa z tuńczykiem

Sałatkę z tuńczykiem przez wiele lat jedliśmy tylko na Wigilię. Była wtedy bardziej "na zielono", z ogórkiem kiszonym i konserwowym groszkiem. Tą sałatkę wymyśliłam z potrzeby chwili (i przy okazji porządków w spiżarni). Jest bardzo smaczna, chrupiąca, z mnóstwem warzyw. 



Składniki:
  • 1 torebka ugotowanego ryżu (u mnie basmati)
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 czerwona papryka
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 2 cebulki dymki
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka majonezu
  •  sól, pieprz

Przygotowanie:

Ryż dokładnie ostudzić. Kukurydzę i tuńczyka odsączyć z zalewy, paprykę umyć, osuszyć, pokroić w kosteczkę. Cebulki obrać i posiekać drobniutko. 
Majonez wymieszać z jogurtem, dodać sól i pieprz.
Wszystkie składniki sałatki wymieszać w dużej misce, zaprawić sosem. Odstawić do lodówki na godzinę.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń