poniedziałek, 27 czerwca 2016

Lemoniada różana

Lato w pełni. Co prawda dziś temperatura jest już znacznie niższa, ale wielkie upały jeszcze przed nami. Na takie okazje idealna jest orzeźwiająca lemoniada, a z dodatkiem pysznego syropu różanego - mmm, pycha!


Składniki:
  • butelka wody gazowanej (schłodzonej)
  • 2 cytryny
  • 3 truskawki
  • słoiczek syropu różanego (przepis TU) lub kilka łyżek wody różanej
  • garść płatków pachnących róż


Przygotowanie:

Zimną wodę wlać do dzbanka, wycisnąć sok z jednej cytryny. Dodać syrop różany lub wodę różaną, wymieszać. Truskawki umyć, odszypułkować, pokroić w gruba plastry, dodać do wody. Cytrynę również pokroić w plastry i dać do dzbanka. Wsypać płatki róż, zamieszać. I gotowe!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń