sobota, 24 października 2015

Ciasteczka sezamowe

Co zrobić z nadmiarem sezamu? Pyszne ciasteczka! Robi się je szybko, znikają w mig i smakują wszystkim! Pyszna do zabrania na jesienny, długi spacer lub wycieczkę. Skutecznie poprawiają humor i dodają energii. Polecam :)



Składniki:
  • 100g miękkiego masła
  • 1 1/2 szklanki mąki
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 1/2 szklanki cukru
  • 3/4 szklanki prażonego sezamu
  • 1 jajko
  • szczypta soli



Przygotowanie:


Masło zmiksować z cukrem i solą na puszystą masę, dodać jajko i znów zmiksować. Następnie dosypać mąkę z sodą i 1/2 szklanki sezamu, ponownie zmiksować. Uformować wałek, otoczyć w pozostałym sezamie. Zawinąć w folię spożywczą, schłodzić 2 godziny w lodówce.
Po tym czasie odkrawać po plasterku i układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 180'C około 15 minut. Wystudzić na kratce.




 

6 komentarzy:

  1. Na pewno wypróbujemy przepis :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis ^^ Na pewno go wypróbuję w wolnej chwili ♥
    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń