środa, 21 października 2015

Piszinger

Klasyczny deser, który polubi cała rodzina. Pyszna masa kakaowa na mleku w proszku, pomiędzy chrupiącymi wafelkami. Mniam! W moim domu robiło się różne wersje: mleczną, kakaową, orzechową, a czasami między wafle trafiał dżem. Dziś sam kakaowy krem. Pyszny!



Składniki:
  • 1 opakowanie andrutów
  • 1 1/2 szklanki mleka w proszku
  • 200g margaryny
  • 1/2 szklanki cukru
  • 2 łyżki mleka płynnego
  • 4 łyżki kakao + 2 łyżki do posypania


Przygotowanie:


Mleko w płynie, margarynę, cukier i kakao umieścić w garnku, podgrzewać do zagotowania. Ostudzić. Do chłodnej masy dodać mleko w proszku i wymieszać do powstania aksamitnego, jednolitego kremu. Kremem przekładać andruty, dociskając mocno każdą warstwę, posmarować też wierzch i boki. Posypać wierzch kakao.



 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie też się kiedyś jadało takie "wafle". Teraz przeżywają wielki powrót, bo mały łasuch je uwielbia :)

      Usuń

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń