poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Kawo - mojito

Nie będę kłamać, że jestem kawoszem, bo nie jestem. Niespecjalnie lubię kawę, no, chyba, że Inkę z dużą ilością mleka :) 
Ta wersja kawy bardzo mi podpasowała, na pewno w upalne dni jeszcze nie raz ją powtórzę. Ma delikatny kawowy smak, bardzo przyjemnie połączony z limonką i miętą. Ni to kawa, ni mojito :)




Składniki:
  • 1 łyżeczka ulubionej kawy rozpuszczalnej
  • 250ml wody
  • dużo kostek lodu
  • spora garść mięty
  • 2 limonki
  • brązowy cukier do smaku (u mnie 2 łyżki)


Przygotowanie:

W jednej szklance zaparzyć kawę (można zalać ją chłodną wodą, nawet to wskazane). W drugiej szklance umieścić jedną pokrojoną limonkę, połowę mięty i cukier brązowy. Utrzeć dużą łyżką lub innym, wygodnym narzędziem, aż puszczą sok, a cukier się rozpuści.
Do dzbanka włożyć kostki lodu, drugą pokrojoną limonkę i resztę mięty. Dodać utarte limonki i miętę z cukrem, zalać kawą. 
Podawać od razu.




3 komentarze:

  1. Już kiedyś robiłam coś podobnego i na serio super jest!
    zapraszam na bloga:)
    http://darfliandblurey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tu o deseczkach, a o rurkach to ani słowa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rureczki pierwsza klasa, od takiej fajnej Małgorzaty dostałam :)

    OdpowiedzUsuń

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń