czwartek, 20 sierpnia 2015

Najprostszy deser świata

Świetna alternatywa dla kremiastych ciast, biszkoptów, kruchych i innych wytworów. Na szybko, z minimalnej ilości składników - chociaż to akurat u mnie norma. Po prostu galaretki z ulubionymi dodatkami. Polubią dorośli i dzieci. 




Składniki:

  • galaretka zielona
  • galaretka żółta
  • galaretka czerwona
  • kilka borówek
  • kilka winogron
  • pół startego jabłka
  • pół brzoskwini pokrojonej w plasterki
  • garść rodzynek
  • ewentualnie bita śmietana

Przygotowanie:

Galaretki rozpuścić, każdą w 1,5 szklanki wrzątku. Rodzynki sparzyć, owoce umyć i osuszyć.
Galaretki wlewać do pucharków warstwami, czekając z laniem następnej, aż poprzednia stężeje. Pomiędzy warstwy powkładać rodzynki (odsączone) i owoce. 
Udekorować owocami i bitą śmietaną (jeśli chcemy i lubimy). Całość schłodzić w lodówce. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń