piątek, 24 lipca 2015

Ciasteczka budyniowe

Bardzo zaskakujące ciasteczka. Podczas ich robienia cały czas miałam w głowie “Eeee, chyba nic z tego nie wyjdzie”. A tu szok! Upiekły się wspaniale, a w połączeniu z polewą czekoladową tworzą coś naprawdę wyjątkowego. Godne polecenia maleństwa!







Składniki:

125g miękkiego masła
50g cukru pudru
110g mąki tortowej
40g proszku budyniowego o smaku waniliowym
polewa czekoladowa

Przygotowanie:

Mąkę przesiać z budyniem i cukrem pudrem. Masło ubić około 2 minut, dodawać suche składniki w 3 partiach. Wymieszać. Ciasto schłodzić w lodówce około 2h. Po tym czasie można nadawać ciasteczkom dowolny kształt: okrągły, owalny lub, tak jak u mnie, kształt wałeczków o długości 6-7cm. Piec na blasze wyłożonej papierem do pieczenia około 10 min w 170'C. Gotowe wystudzić na kratce, polać czekoladą.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń