niedziela, 12 lipca 2015

Muffinki podwójnie czekoladowe

Moja kolejna propozycja na słodki, pyszny i aromatyczny deser. Tym razem muffinki, czyli coś dla amatorów czekolady. Absolutnie czekoladowe, pyszne i rozpływające się w ustach, z fragmentami czekolady do chrupania. Pyszne, mniam!






Składniki: 

  • 120g rozpuszczonego masła
  • 150ml mleka
  • 1 duże jajko
  • 380g mąki pszennej
  • 55g gorzkiego kakao
  • 3 ½ łyżeczki proszku do pieczenia
  • 200g cukru
  • 75g posiekanych orzechów laskowych
  • 100g posiekanej gorzkiej czekolady

Przygotowanie:

Mąkę, kakao, proszek do pieczenia i cukier przesiać do dużej miski. W drugiej misce roztrzepać jajko z mlekiem, rozpuszczonym masłem i wlać do suchych składników. Dosypać orzechy i posiekaną czekoladę. Wymieszać dużą łyżką, nie za dokładnie.
Foremki muffinkowe wypełniać ciastem w ¾ wysokości, piec w 180 stopniach 20 minut. Wystudzić.
Gotowe można polać rozpuszczoną czekoladą (wtedy otrzymamy potrójnie czekoladowe muffinki) lub posypać cukrem pudrem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń