czwartek, 23 lipca 2015

Szyszki

Szyszki to wspaniałe wspomnienie z dzieciństwa. Kiedy je robię, przypomina mi się moja mama i jej zachwycające wypieki.
Szyszki to jeden z tych deserów, których nie da się zjeść w hurtowej ilości, ponieważ są megasłodkie. Na pewno zasmakują Wam i Waszym gościom :)







Składniki:

  • 800g krówek
  • 2 łyżki masła
  • 2 łyżki wody
  • 1 ½ opakowania ryżu preparowanego

Przygotowanie:

Krówki (obrane z papierków ;)) włożyć do garnka, dodać masło i wodę, rozpuścić.Do gorących krówek wsypać ryż preparowany, wymieszać dużą, drewnianą łyżką. Odstawić do przestygnięcia (muszę ostygnąć na tyle, aby dało się włożyć w masę dłonie). Rękami (koniecznie zwilżonymi wodą) formować wrzecionka lub kulki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń