wtorek, 28 lipca 2015

Czekoladowe banofee pie

Kruchy spód, banany, czekoladowy kajmak i bita śmietanka. Czego chcieć więcej? Smaczne i uniwersalne połączenie pozornie prostych i banalnych składników daje efekt piorunujący i wspaniały! Co prawda ciacho jest słodkie, ale raz na jakiś czas przecież można pozwolić sobie na mały grzeszek, czyż nie?





Składniki:
  • 100g herbatników maślanych
  • 50g rozpuszczonego masła
  • 2 banany
  • 1/2 puszki masy kajmakowej
  • 1 gorzka czekolada (rozpuszczona)
  • 300ml kremówki
  • 2 łyżki cukru pudru
  • starta czekolada


Przygotowanie:

Herbatniki zmielić na pył. Dodać masło, wymieszać na mokry piasek, wylepić nim dno i boki formy na tartę. Schłodzić w lodówce.

Kajmak wymieszać z rozpuszczoną czekoladą, wyłożyć na ciasteczkowy spód.

Banany obrać ze skórki, pokroić na średniej grubości plasterki, ułożyć na czekoladowym kajmaku.

Śmietankę ubić na sztywno dodając cukier puder, wyłożyć na banany, posypać startą czekoladą. Schłodzić porządnie w lodówce.
 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń