piątek, 31 lipca 2015

Koktajl bananowo - miętowy

Cóż to może być? Jak to smakuje? Na pewno smakuje lepiej, niż myślałam! Takie niby nic wielkiego, a wypiłyśmy po szklanie z Malwinką w mig. Słodkie, gęste i orzeźwiające, mięta podkręca smak bananów i jest cudownie wyczuwalna w tle, absolutnie nie narzuca się swoją rześkością, dopełnia całości. A wykonanie? Banalnie proste i szybkie :)





Składniki:

  • 1 szklanka mleka
  • 2 dojrzałe banany
  • 10 listków mięty


Przygotowanie:

Banany obrać, pokroić na mniejsze kawałki, miętę umyć i osuszyć papierowym ręcznikiem. Banany i miętę umieścić w wysokim naczyniu, zalać mlekiem, zblendować na gładko.
Można całość dosłodzić miodem (nie dosładzałam) i/lub dodać lodu dla schłodzenia całości. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń