piątek, 24 lipca 2015

Miniserniczki z malinami i białą czekoladą

Kocham maliny. Z niecierpliwością czekam na sezon malinowy i kiedy już nastąpi, mogę jeść te małe, niepozorne owoce na śniadanie, obiad i kolację. W zanadrzu mam jeszcze kilka przepisów na malinowe ciasta, a miniserniczki to tylko przedsmak :)




Składniki:

  • 1/2 kg twarogu mielonego
  • 3 jajka
  • 1 opakowanie budyniu waniliowego
  • 100ml kremówki
  • 50g białej czekolady
  • 2 łyżki miodu
  • 12 malin

Przygotowanie:

Śmietankę podgrzać, rozpuścić w niej czekoladę, przestudzić. Ser, jajka, miód i budyń zmiksować, dodać masę śmietankowo-czekoladową, wymieszać. Masa jest dość rzadka. Rozlać do papilotek, w każdą powkładać po jednej malince. Piec w 170' około 30 minut.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń