piątek, 24 lipca 2015

Jaglane rafaello

Jesteście na diecie? Nie jecie deserów i słodyczy? Koniec męczarni! Oto są, doskonałe, przepyszne i słodkie - dietetyczne, jaglane rafaello. Smakuje wspaniale, a największą jego zaletą jest to, że można sobie na nie pozwolić nawet podczas odchudzania :)





Składniki:


  • ¾ szklanki suchej kaszy jaglanej
  • 1 ½ szklanki mleka
  • 1 łyżka masła
  • 2 łyżki miodu
  • 200g wiórków kokosowych


Przygotowanie:


Kaszę jaglaną dokładnie wypłukać na sicie, aż woda z niej płynąca będzie całkowicie czysta i przejrzysta. Kaszę przełożyć do garnuszka, zalać mlekiem i gotować aż wchłonie cały płyn, pod koniec często mieszając aby się nie przypaliła.
Kiedy kasza się gotuje na suchej patelni podprażyć 150g wiórków kokosowych aż zaczną pachnieć i nabiorą złotego koloru.
Do ugotowanej, ciepłej kaszy dodać podprażone wiórki kokosowe, wszystko dokładnie wymieszać. Dodać miód i masło, również wymieszać.
Nabierać zwilżoną ręką po trochu masy i formować kulki, obtaczać je w pozostałych wiórkach.
Trufelki pysznie smakują na ciepło, jednak jeszcze lepsze są po schłodzeniu w lodówce.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Author

authorCześć, mam na imię Kasia i lubię placki. Lubię piec placki i je jeść ;) Mam 26 lat, jestem żoną, mamą i wciąż niespełnionym cukiernikiem. Oprócz tworzenia słodyczy, co jest moją niewątpliwą pasją, doszkalam się w daniach wytrawnych. Mój wyuczony zawód (technolog żywności) zdecydowanie ułatwia mi to zadanie :)
Learn More ?



Łączna liczba wyświetleń